Complaint: Voor de tweede keer vol

user-88626 on 02 March 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het gebeurd mij nou al voor de tweede keer. Op de woensdag middag om 17:00 uur is lijn 156 altijd vol en rijd hij halte rachelsmolen voorbij terwijl er ongeveer 30 mensen in willen stappen. Is dit niet een teken dat er een extra bus moet rijden?

Desired solution:

een extra bus voor lijn 156 in de spits, dat hij dat uur niet elk half uur rijd maar bijvoorbeeld een keer elk kwartier.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of