Complaint: beeindiging abonnement

user-88739 on 02 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn zgn. “slapend” abonnementnr 60293183 is door KPN beeindigd zonder mijn toestemming voordat de aangeboden oplossing is gerealiseerd. nl. omzetten naar actief abonnement bakke 36.
Bijkomend probleem is dat hiermee ook mijn homepage via de internetverbinding is verdwenen.
Alle medewerkers ( behalve 1 x een dame) hebben me van het kastje naar de muur gestuurd. E.e.a is begonnen met het niet ontvangen van een wachtwoord voor dit abonnement.
Overigens heeft het antwoord van een van hen om contact op te nemen met xs4all totaal geen zin omdat zij er niet over gaan.

Desired solution:

Het terugdraaien van de beeindiging van mijn abonnement
bakke36 zodat ik email en homepage gewoon nog kan gebruiken zolang deze niet op een actief abonnement kunnen woirden omgezet.

All complaints of