My complaint:
Half januari het formulier voor opname spaarloon ingevuld en verzonden, helaas tot op heden na 6 weken nog steeds niets ontvangen.
Desired solution:
storting binnen 1 week
Half januari het formulier voor opname spaarloon ingevuld en verzonden, helaas tot op heden na 6 weken nog steeds niets ontvangen.
storting binnen 1 week
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank
Message from SNS Bank
12 years ago - Beste Ebel van der Laan, Wat vervelend dat het bedrag van je spaarloon nog niet is overgemaakt. We begrijpen dat het niet prettig is om zes weken op het bedrag te wachten. Uit ons systeem blijkt dat we geen opnameformulier hebben ontvangen. We verzoeken je daarom vriendelijk het formulier nogmaals in te vullen via https://www.snsbank.nl/particulier/sparen/wat-gebeurt-er-met-de-spaarloonregeling/opnameformulier-sns-spaarloon.html. Vul het formulier in, print het uit en onderteken het. Je kunt het formulier nogmaals opsturen of je mag het formulier ook inscannen en e-mailen naar webcare@sns.nl (inclusief scan van een identiteitsbewijs). Dan zorgen wij ervoor dat dit op de juiste afdeling terechtkomt en het spaarloonbedrag zo snel mogelijk wordt overgemaakt. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank webcare
Message from SNS Bank
12 years ago - Beste Ebel van der Laan, Heb je het spaarloonbedrag inmiddels ontvangen? Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank