Complaint: klacht over het invullen van een declaratie

user-89514 on 07 March 2012 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben tevreden als ik iemand aan de tel krijg .
Maar waar dit probleem over gaat is het zo omslachtig is om een declaratie formulier in te vullen.
ten eerste is het een heel gedoe om alles in te vullen met chipnummers en al het zou prettig zijn als dat vast komt te staan .
en dan de site om je te helpen het in te vullen werkt niet erg vervelend waardoor je na veel heen en weer te bellen en het dan wel voor elkaar krijgt , maar het is te omslachtig.
jammer want volgens mij kan dat toch makkelijker, ik hoor van andere mensen dat ze het niet eens bij de dierenarts hoeven te betalen het wordt rechtstreeks gestuurd naar de verzekeraar, maar goed hoop dat jullie wat met die klacht doen!!!

Desired solution:

vriendelijkheid telefoniste

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klant 3 x proberen te bereiken, maar helaas zonder resultaat.. Het systeem wordt klantvriendelijker gemaakt, daar wordt op dit moment hard aan gewerkt.

All complaints of