Complaint: Opgelicht door Nederlandse Energie Maatschappij met actiekorting

user-89738 on 08 March 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij Nederlandse Energie Maatschappij ben ik een contract aangegaan waarbij zij mij 380 Euro actiekorting zouden geven na een jaar contract. Eén van de voorwaarden was echter dat ik dan moest betalen via de automatische incasso. Na 2 keer een stornering bleek dat zij mijn rekeningnr. niet goed in het systeem hadden gezet, waarna dit is rechtgezet en ik de bijbehorende boete voor stornering teruggestort heb gekregen. Nu zij echter de actiekorting moeten betalen willen zij dit niet betalen ivm de storneringen. Terwijl dit hun fout is en zij dit zelfs hebben toegegeven door de boete terug te storten.
Daarnaast vind ik het niet netjes dat ik na boze telefoontjes enkel een mailtje terugkrijg en men mij niet gewoon even belt.

Desired solution:

Als ik alnog mijn actiekorting ontvang en liefst nog een vergoeding voor de telefoonrekening na urenlange gesprekken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of