Complaint: Gebrekkig signaal en wegvallend internet

user-90140 on 10 March 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb rond 15 februari een abonnementswijziging gedaan vanwege een prijsverhoding die op 1 maart 2012 in zou gaan. Het was voor mij in dat geval voordeliger om voor het combi pakket te gaan namelijk.

Sindsdien zit ik met een internetverbinding die behoorlijk gebrekkig is, met regelmatig een slecht signaal waarbij ik meerdere keren per week traag internet heb (traag genoeg om er amper gebruik van te kunnen maken), met sinds 15 februari elk weekend wel een keer helemaal geen internet.

Vandaag (10 maart) heb ik voor de 4e keer geen internet (heb voor de 3e keer gebeld), en weer wordt er gezegd dat er een monteur naar de centrale gaat om m’n verbinding te testen. De buren hebben er overigens schijnbaar geen last van. Ik waardeer dat ze ernaar kijken, maar na bijna een maand van slechte verbindingen zou je verwachten dat er ook daadwerkelijk wat opgelost is.

Desired solution:

Ik zou het op prijs stellen als ik niet wéér 't veld in wordt gestuurd met "er is een melding gemaakt en er gaat een monteur naar kijken", maar dat er iets gevonden en opgelost kan worden. Ik ben over 't algemeen echt te spreken over de stabiele snelheid en de kwaliteit van Digitale TV, maar de hoeveelheid consistent slechte verbindingen met het internet beginnen nu vervelende vormen aan te nemen. Zeker als je telkens 20-30 minuten in de wachtrij staat is het iets waar je op ten duur toch het zuur van krijgt. Vriendelijk is men gelukkig wel over het algemeen, dus dat scheelt weer ;-)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

12 years ago - We zien dat deze klacht inmiddels via de helpdesk al is behandeld. Er zal op 16-3 een monteur langs komen. Om een reactie te kunnen bieden op de oorzaak van de storing wachten we de terugkoppeling van dit bezoek af. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Bedankt voor de reactie. Ik ben inderdaad een paar dagen na het plaatsen van dit bericht gebeld voor een afspraak met de monteur. Ik zal hier een nieuw bericht plaatsen met de stand van zaken zodra er meer bekend is m.b.t. het signaal probleem en de eventuele oplossing die daarop gevonden wordt.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Vanochtend is (héél netjes op tijd) een monteur langsgeweest om het één en ander door te meten qua signaal. Helaas kon hij niets vinden, maar hij vond 't heel merkwaardig dat de afgelopen weken op zaterdagmiddag tussen 13.00-15.00 het internet eruit viel, en dat dit steevast enkele uren duurde. Hij kon 't probleem ook niet plaatsen en gaf nog wel aan dat hij voor de zekerheid de kabels wat had aangedraait in de kast in de straat. Al met al, geen probleem gevonden, dus we hopen dat 't ook niet meer terug komt. We zijn in ieder geval blij dat hij zo netjes op tijd kwam :)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na het bezoek van de monteur hebben we het signaal een tijd in de gaten gehouden en geen onderbrekingen meer gevonden.

We hebben telefonisch contact opgenomen waaruit blijkt dat de ervaring van de verbinding het zelfde is.

De klacht is om die reden naar tevredenheid opgelost.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

All complaints of