Complaint: ov kaart

user-90487 on 12 March 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een anonieme ov kaart die ik dagelijks gebruik. Hij is op 1 of andere manier defect gegaan en scant niet meer. Ik las op internet dat ik langs de arriva store moest gaan en arriva store zei dat op dat via internet moest doen. Dus geen idee wat ik nu moet. Maar helaas betaal ik nu extra voor het openbaar vervoer + ik moet een nieuwe kaart kopen van 7,50 wat sowieso erg duur is en onhandig. Ik vind arriva erg onduidelijk, en daarnaast slechte kwaliteit heeft. Zoals een verhaal dat de incheck paaltjes het niet deden en diegene gewoon een boete kreeg. Onbeschoft gewoon!! Hierover zijn veel mensen met mij eens helaas.

Desired solution:

Het geld terug krijgen voor een nieuwe kaart plus het geld wat ik nu meer betaal voor het vervoer. En graag vriendelijker mensen bij de arriva store in leeuwarden die me echt helpen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of