Complaint: Veranderingen zonder aankondiging

user-70581 on 15 March 2012 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nu al 2 maal gebruik gemaakt van een Groupdeal die 1 dag zou duren.
Lekker snel en exclusief dacht ik.
Niets is minder waar.

De eerste deal betreft een TomTom Via Refurbished, welke ik heb besteld toen de deal nog +/- 16 uren zou duren.
De volgende dag kijk ik weer, staat exact dezelfde deal er weer! Dit heeft zich zelfs nog 1 of 2 dagen achter elkaar herhaald.

Tweede betreft een cavitatie apparaat.
Deze aanbieding heb ik gister gebruik van gemaakt.
er werd een grote korting geboven en er waren MAXIMAAL 20 beschikbaar.
Dus snel besteld, voordat ze niet meer beschikbaar waren!
Nog diezelfde dag kijk ik weer, en is dit ineens zonder aankondiging verhoogd naar maximaal 30.
Maakt de deal alweer minder exclusief.
Om het nog bonter te maken, staat deze deal er vandaag gewoon alweer op!

Waarom wordt dit steeds maar onaangekondigd en stilzwijgend verlengd en verandert?

Ik vind dit oneerlijk, en ik voel me op het verkeerde been gezet, danwel afgezet.

Tevens wordt de levertijd van de deal hierdoor ongewenst en zonder enig overleg verlengd!

Groupdeal houdt zich niet eens aan hun eigen algemene voorwaarden, deze zeggen nl:

6. De verkoop van een tegoedbon heeft een beperkte looptijd die per aanbieding is vastgesteld door GroupDeal. Deze informatie kunt u per aanbieding terugvinden op de Site. Na afloop van een aanbieding op GroupDeal is er geen verdere koop van de desbetreffende aanbieding meer mogelijk op de Site.

Desired solution:

Een verklaring hiervoor, en nog beter, aangeven bij de deals zelf dat deze eventueel zomaar verlengd kunnen worden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Graag wil GroupDeal hierbij reageren op de klacht die wij van u hebben ontvangen.

Elke dag doen de werknemers van het jonge bedrijf GroupDeal hun uiterste best om leuke, aantrekkelijke aanbiedingen van bedrijven/organisaties aan te bieden aan de consument.
GroupDeal is een dagelijkse aanbieding (daily deal) website. Dit betekent dat er dus elke dag een andere aanbieding op de site staat met kortingen van 40% tot 90%. De aanbiedingen / producten op GroupDeal zijn zeer divers: restaurants, wellness & beauty, evenementen, cursussen, producten, fashion items.

U geeft aan dat deals worden verlengd terwijl de oorspronkelijk gecommuniceerde looptijd al verstreken is. Onze missie is om onze deals voor een zo breed mogelijk publiek toegankelijk te maken, derhalve is het mogelijk dat een deal in overleg met de leverancier kan worden doorgezet. Dit hangt af van afspraken met en de voorraad van de leverancier. De levertijd van de producten wordt overigens niet zomaar verlengd, de levertijd op het moment van aankoop is de levertijd die geldt. Mocht deze levertijd onverhoopt veranderen wordt u hiervan op de hoogte gesteld door onze Klantenservice.

Desalniettemin, willen wij u toch bedanken voor uw reactie. Dit is erg leerzaam voor ons en hopelijk kunnen wij u en andere klanten in het vervolg nog beter van dienst zijn.

Graag willen wij met u in contact komen om u een passende oplossing aan te bieden.
Inmiddels hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken.
Wij zullen dit op een later tijdstip nogmaals proberen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team

All complaints of