Complaint: Sony Live Sound Headphone

user-90581 on 13 March 2012 about Sony Ericsson in category Electronica - GSM

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb voor mijn vrouw, speciaal voor de kerst een Sony Live Sound Headphone(oordopjes) besteld via de website van Sony Ericsson.
Omdat deze niet op voorraad was bij Sony Nederland, kon ik hem onder bijbetaling van € 13,30 toch binnen enkele dagen thuis krijgen, vreemde zaak, eerst niet op voorraad maar na extra betaling opeens wel, maar omdat ik deze toch graag wilde geven toch gedaan. In de winkels was hij helaas niet meer te krijgen, dus om deze reden rechtstreeks besteld op 20 december 2011.
Hij kwam net voor de kerst binnen op 24 december 2011. Dus net op tijd voor het geld dat ik extra had betaald,
Ik heb hem gekocht voor haar telefoon HTC Sensation, daar deze kabel van de headphone niet in de knoop raakt, ze wilde zoiets graag hebben.
Nu blijkt deze alleen te werken op een Sony Telefoon, nagevraagd bij de Media markt in Rotterdam op 3 januari 2012. Deze medewerkers vertelde mij dat inderdaad de headphone alleen werkt op een Sony Telefoon.
Gelijk 4 januari Sony gebeld tel.nr. 0900-8998318, deze medewerker vertelde mij dat hij alles zal noteren en ik 11 januari 2012 moest terugbellen naar X, want deze was nu met vakantie en hij ging over retour zendingen.

De hele dag diverse malen, 11 januari 2012, tel nr 0900-8998318 geprobeerd te bellen (€ 0,10 per minuut) stond continue in de wacht.
De volgende dag 12 januari 2012 eindelijk na 10 minuten de heer x aan de lijn.
Deze vertelde mij de aankoopbon en verpakkingsdoosje te scannen en te mailen.
Zo gedaan en afgewacht.

19 jan gemaild dat ik nog niets gehoord had. Kreeg toen alleen een ontvangstbevestiging met een ticket/behandel nr.:92142052.

Op 3 februari, 2 weken later, werd ik door de heer x gebeld op mijn mobiel dat hij nog wat gegevens miste, zo gedaan en ingevuld en retour op de mail.

10 februari weer gebeld, was akkoord en ik zou binnenkort gebeld worden wanneer ze de headphone zouden komen ophalen!

15 februari weer gebeld, ze zouden het nogmaals doorgeven aan de ophaaldienst.

Na 2 weken op 27 februari nogmaals gebeld, gaat nu wel lang duren.
Ik moest nu maar rechtstreeks met de ophaaldienst bellen om met hun te overleggen wanneer hij opgehaald zou worden: tel nr. 088-0016176, gelukkig was dit geen 0900 nummer, dus ik gebeld en na 15 minuten kreeg ik iemand aan de lijn: het was nog in behandeling.????

5 maart maar weer het o88 nr gebeld, 20 minuten in de wacht,was nog in behandeling, ik ben ondertussen 2 maanden bezig.

Gisteren 12 maart wederom gebeld, na 37 minuten !!!!! kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn,
Deze vertelde mij dat zij niet tegemoet kunnen komen aan mijn verzoek, daar er te laat is gereageerd, retour moest binnen 14 dagen.
Hoezo zeg ik, 24 december binnen en gebeld op 4 januari, is zelfs binnen 12 dagen,
Nee, volgens hem heb ik dit pas 12 januari gemeld en is het termijn verstreken, helaas hij kon hier niets meer aan doen.

De man nog een keer alles uitgelegd, maar het termijn was verstreken. Maar waarom wordt mij nu pas verteld dat het niet is goedgekeurd, daar er op 10 februari door de heer x aan mij was gemeld dat het akkoord was?? Dus na 5 keer bellen en lang in de wacht staan , verteld u me nu dat ik kan fluiten naar mijn geld.
Helaas zei de man, ik kan hier niets meer aan doen.

Wat kan u voor mij doen?
De headphone koste mij wel € 73,28 en ik kan hier niets meer mee doen, hij is nieuw en niet gebruikt.

Desired solution:

Geld terug en headphone retour sturen

All complaints of