Complaint: KLACHT HOTELGROUP

dirk2012 on 15 March 2012 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hotelgroup belde op naar mijn moeder dat ze 75 euro had gewonnen zij kreeg 75 euro op haar bank gestort dus haar banknummer gegeven en nu probeerde ze geld van haar rekening af teschijven. wij hebben deze gelijk terug geboekt. verder ook niets meer vernomen van HOTELGROUP opeens dreigen ze nu met incasso ‘MKBUSINESS INCASSO’
ik heb deze persoonlijk gebeld en men deed nogal geirriteerd over het feit dat ik hun belde en het telefoon nummer van hotelgroup vroeg. want wij hadden zelf toegezegt dat het mocht… (toegezegt dat hun het prijzengeld overzouden maken JA) :S:S:S?????????????????
ik werd door verwezen naar HOTELGROUP zelf en ik heb hun gebeld ze deden nogal raar toen ik aangaf dat er niet getekend was en hun zeiden er is een band opnamen gemaakt. ik heb toen aangegeven dat die gene die het telefoongesprek toen deed slecht nederlands kende. zij zei hierop “OMDAT HET EEN TURKSE MAN IS??” ik vroeg daarop aan haar of zij mij racistische was.. zij zei “nee maar u zegt dat deze man slecht nederlands kent” waarop ik zeg dus je vind me racistische ik heb haar toen gelijk gezegt dat er niet betaald word en dat ik morgen contact op zou nemen met mijn advocaad. ook staat deze groep vaak aangegeven bij TROS RADAR. wij zijn ontevrede over deze HOTELGROUP en zullen het ook hoger op gaan zoeken

Desired solution:

Dat de rekening word vernietigt en dat deze mensen niet zo liegen tegen klanten en klantvriendelijker worden

All complaints of