Complaint: Blackberry

user-91398 on 19 March 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn blackberry 25 februari naar BelCompany gebracht en zij moesten het opsturen naar de reparatie 2 weken later bel ik naar BelCompany en zeggen ze dat het 3/4 max zal duren.Nu is het 17 maart en ik heb nog steeds niks gehoord.

Desired solution:

Nou ja zo snel mogelijk mijn blackberry krijgen of anders heb ik recht op een nieuwe binnen 1 week , want ik word dit echt spuug zat!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Vervelend dat je in eerste instantie onjuiste informatie hebt gekregen. We willen je daar graag onze excuses voor aanbieden.
Inmiddels is je toestel teruggestuurd door het reparatiecentrum. De verwachting is dat je toestel morgenmiddag (dinsdag 20 maart) daar arriveert. Als het goed is heeft het filiaal je telefoonnummer genoteerd en zul je op dat nummer gebeld worden als het toestel er is.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of