Complaint: 270 Euro aan onterechte automatische incassos

user-91419 on 17 March 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte huurwoning bemiddelaar,

ik zie net op mijn bank afschriften dat ik een automatische incasso betaal voor uw diensten. Dit was absoluut niet de bedoeling, ik heb mij bij u gratis ingeschreven, en ik ben nooit akkoord gegaan met het betalen van 15 Euro per maand.

Ik zal deze kosten graag per direct terug gestort willen hebben op mijn rekening en mijn klandizie bij u willen beeindigen. Graag zou ik een bevestigingen per e-mail van u ontvangen dat deze twee zaken geschieden.

Ik neem aan dat u kunt zien hoeveel geld u van mij heeft ontvangen, maar ik zal met mijn bank ook in overleg gaan om dat bedrag vast te stellen. U verschuldigt mij in ieder geval al 18 maandelijkse betaling, wat neerkomt op EUR 269.10.

Groet,

Brendan Nerbonne

Desired solution:

Ik zal deze kosten graag per direct terug gestort willen hebben op mijn rekening en mijn klandizie bij u willen beeindigen. Graag zou ik een bevestigingen per e-mail van u ontvangen dat deze twee zaken geschieden.

Ik neem aan dat u kunt zien hoeveel geld u van mij heeft ontvangen, maar ik zal met mijn bank ook in overleg gaan om dat bedrag vast te stellen. U verschuldigt mij in ieder geval al 18 maandelijkse betaling, wat neerkomt op EUR 269.10.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Huurwoningbemiddeling.nl posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - DE KLACHT BLIJFT ONOPGELOST. Vorige maand is er wederom 14,95 van mijn rekening afgeboekt. Hetgeen wat u heeft beweert in uw reactie is dus onwaar en zette mij zelfs op het verkeerde been. Daarnaast zijn de eerder onterecht gemaakte kosten van 270 EUR niet teruggestort. Tot slot heb ik op mijn verzoek om het contract te zien waarin staat dat ik een verbintenis met u aan ben gegaan, nochtans geen reactie gehad. Ik vind u reactie daarom allerminst bevredigend en verwacht hierop binnen 5 werkdag een daadkrachtige reactie.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Helaas is het door u opgegeven telefoonnummer niet in gebruik, dus kunnen wij telefonisch geen kontakt met u opnemen. Op 19 maart jl. hebben wij uw abonnement stopgezet, zoals aan u gemeld. Onze laatste geslaagde incasso op deze inschrijving was op 18 januari 2012. De incasso's van februari en maart zijn afgekeurd. Tevens vragen wij ons af waarop het bedrag van 388,70 euro is gebaseerd, dit omdat wij dit nooit van uw rekening hebben afgeschreven. U heeft op deze inschrijving 12 maanden een abonnement gehad: 12 x 14,95 euro = 179,40. Er zijn twee mogelijkheden: U heeft zich met een andere e-mail adres ook bij ons ingeschreven voor een betaald abonnement of u heeft zich elders ook nog aangemeld. Om het eerste voor u na te kunnen kijken verzoeken wij u vriendelijk ons het PID nummer door te geven van de laatste afschrijving. Hopende op een snelle reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Nerbone,

U heeft zich op 6 september 2010 bij ons aangemeld voor de gratis nieuwsbrief. Op 18 februari 2011 heeft u zich bij ons aangemeld voor een betaald abonnement.

Dit hebben wij nu voor u stopgezet, wij zullen u dit nogmaals via mail bevestigen.

Met vriendelijke groet.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of