Complaint: vreselijke telefoon

user-91703 on 21 March 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Allereerst niets ten nadele van de service van de winkel want die hebben er alles aan gedaan.
Ik heb sinds Mei een Nokia N97 mini. Wat is dat een verschrikkelijke telefoon. Ik ben een frequent aanhanger van Nokia maar wat ze me nu geleverd hebben is buitengewoon slecht.
vanaf het allereerste begin zijn er problemen. Mijn toestel is al 5 keer opgestuurd er zijn nieuwe software ingekomen ik heb een ander toestel gekregen, maar niets helpt elke keer weer dezelfde problemen dus ben er niets mee opgeschoten alleen een hoop ellende. Bij de contact adressen gaat hij niet naar de M. Hij zegt steeds dat het geheugen vol i blijkbaar een euvel van Nokia)Hij verstuurd geen mail naar een voor mij bekend adres (de andere adressen doet hij wel)Hij zegt elke keer warning kan de mail niet verzenden. U begrijpt dat ik er na bijna een jaar moedeloos van wordt en op deze manier geen Nokia aanhanger ben.Ik hoop, dat er nu eens een serieuze oplossing komt want daar ben ik nu onderhand wel aan toe.

Desired solution:

Ik zou heel tevreden zijn als U belofte waar maakt zoals U dat zegt dat er na 3 keer naar een andere oplossing gezocht wordt voor mij zou dat betekenen een heel ander toestel dus niet de N97 mini waar ik dat weer alles op kan wat je van een telefoon mag verwachten. Ik hoop van Uw kant op een goede oplossing dank U

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels zijn wij een oplossing overeengekomen. We zien u graag in onze winkel te Den Bosch komende zaterdag 24 maart, voor een verdere behandeling hiervan.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of