Complaint: Foutief geincasseerd voorschot bedrag.

user-92141 on 20 March 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Over de maand februari 2012 werd mijn maandelijkse voorschot zonder bericht verhoogd met meer dan 50%.
Bij navraag bleek dat er een fout was gemaakt bij NLEnergie, waarbij zij te kennen gaven deze fout niet te herstellen, maar moest verrekenen met de jaarafrekening.
Aangeven hiermee niet akkoord te gaan en de automatische incasso terug zou draaien.Daaropvolgend het juiste bedrag overgemaakt aan NLEnergie, wat prompt terug werdt gestort.
Maand later afrekening ontvangen waarbij opnieuw het foutieve bedrag werd berekend.
Bovendien werd de korting niet gegeven die zij hadden toegezegd i.v.m. een 3 jarig contract. Reden: automatische incasso was eenmalig teruggedraaid.
Conclusie: NLEnergie incasseerd een foutief bedrag (geven toe eigen fout te hebben gemaakt). Willen dit niet corrigeren, en maken misbruik van de situatie (i.v.m. terugdraaien van automatische incasso door betrokkene) om de kortingsregel niet toe te passen. (reden: automatische incasso is onderbroken).
Hoe ga je met je klanten om ??????

Desired solution:

Fouten herstellen door NLEnergie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of