Complaint: Zilveren Kruis Achmea

user-92174 on 21 March 2012 about Incasso Unie in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een betalingsregeling met Inkasso Unie getroffen wegens een betalingsachterstand bij Zilveren Kruis Achmea.
Alles binnen de gestelde termijn betaald, maar omdat ik hen had gezegd, dat ik tussen de 20e en 24e mijn uitkering krijg, hebben zij de betaadatum, waarop het geld binnen moet zijn, vastgezet op – exact – de 20e van de maand, wat ik dus niet ga redden!
Nu dreigt Inkasso Unie dus met een deurwaarder, terwijl ik nog tot 30 maart 2012 de tijd heb om het maandbedrag van EUR.50,00 te betalen, gelet op hun laatste brief, welke is gedateerd op 6 maart 2012 – die ik notabene via IDEAL wilkde voldoen. Het geld staat dan sneller op hun rekening!
Ik heb er via de telefoon achter moeten komen, dat ze de lopende regeling – die voor mij prima was te doen, eigenhandig hebben ontbonden!
Ook hun oorspronkelijke opdrachtgever – Zilveren Kruis Achmea – heb ik hier van op de hoogte gesteld.
Er stond nog maar EUR.200,00 open – van de vordering, geïnd door Inkasso Unie.
Het totaal was EUR.381,66.

Desired solution:

Dat er een (laatste) betalingsregeling wordt getroffen, zonder dreiging met deurwaarders!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Incasso Unie

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Incasso Unie

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Incasso Unie posted

Incasso Unie

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Contact opgenomen met cliënt.

All complaints of