Complaint: Afhandeling klacht doorgezakte bank

user-92266 on 23 March 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na de schriftelijke melding te hebben gedaan bij Woonsquare over de bovengenoemde klacht kregen wij bezoek van een service monteur. Deze had zich eerst telefonisch gemeld over de tijd van aankomst en met de melding dat we de eigen bijdrage van de voorrijkosten ( 30 Euro) gereed moesten houden!!?? Na een paar foto`s te hebben doorgemaild naar zijn bedrijf maakte hij de offerte op: 277,67 Euro. Dit is 1/3 van de kosten die wij zelf moeten betalen omdat de bank net iets ouder is dan 1 jaar. Wij vinden dit belachelijk, mede omdat deze klacht niet dient voor te komen bij een bank van deze leeftijd. Wij zijn met z`n tweeen en werken beide en maken gemiddeld ongeveer 3 uren per dag gebruik van de bank.

Desired solution:

Kostenloos repareren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

All complaints of