My complaint:
mijn klacht heb ik al in een vorige klacht verteld, nu is er een medewerker van caiway die eenmaal mijn nummer heeft gebeld terwijl ik in gesprek was, na mijn telefoongesprek heb ik direct teruggebeld, en ja hoor een bandje van caiway
ik wederom weer een dikke 15 minuten op contakt met caiway zitten wachten, heb ik eindelijk een medewerker aan de telefoon en die zei gewoon ik weet niet wie u gebeld heeft en ik kan niks voor u doen, nu wederom weer een leuke, er wordt altijd automatisch geincaseerd, krijg ik vandaag een brief met 2,50 euro herinneringskosten er boven op, dus ik weer caiway bellen en wordt gewoon gezegd u heeft geen automatische incasso, het lijkt wel of ze bij caiway maar wat doen, ik heb aan de persoon gevraagd of ik een iemand van caiway kan spreken die over de klachten gaat, zeg ie gewoon die hebben we niet, ik zeg nog en je baas dan, die heb ik ook niet nou ja zeg,
Desired solution:
in ieder geval 2,5 maanden terugbetaling van de maanden die ik zonder internet heb gezetten, en een normaal gesprek met een meerdere van caiway als die bestaat