Complaint: Selektvracht komt niet bezorgen!

user-92507 on 22 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na dinsdag (wat de beloofde bezorgdatum was) gehele tijd thuis te zijn geweest op 15 min na, geen bezorging gehad. Oke, kan toeval zijn dat het net in die 15 min was gebeurd. Ik had ook netjes een briefje in mijn deur dat het de volgende dag zou worden bezorgd. Ik er voor gezorgd dat ik thuis was.. en einde van de beloofde bezorgtijd maar eens in de brievenbus gekeken, en daar lag WEER een briefje.. vreemd ik was toch echt thuis! Dus weer een dag later, het zou afgeleverd worden tussen 18:00 en 21:00. Vandaag dus, het is nu 22:00 en ik heb zowel geen bel gehoord en geen briefje gekregen.

Plus: Ik heb de 2e bezorgdag rond 16:30 nog gebeld tot een uur of 17:00, maar er werd niet opgenomen! terwijl er op de site staat dat ze tot 17:00 bereikbaar zijn!

Super slechte service en zeker niet dat ik nog eens iets laat bezorgen door dit Selektvracht.

Desired solution:

Professioneler te werk gaan

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Het pakket is afgelopen vrijdag bij de auteur van deze klacht afgeleverd.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of