Complaint: foute voorlichting, slechte service

user-92631 on 23 March 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een Simyo abonnement afgesloten zonder internetbundel (bewust). Na het abonnement 1 dag in gebruik te hebben gehad werd mijn account zonder melding geblokkeerd. Bij het bellen naar de klanten service (30 minuten in de wacht) bleek dat ik gebruik gemaakt had van internet terwijl ik in de veronderstelling was dat ik dit via WIFI deed en dat dit überhaupt niet kon. Hier had ik natuurlijk beter op moeten letten. Wat blijkt nu, in tegenstelling tot andere aanbieders (bijv. BEN of Simpel), dat Simyo internet standaard op aan zet ook zonder bestelde internetbundel. Ook krijg je hiervan geen enkele notificatie of waarschuwing bij Simyo. Kosten 150 Euro en ik heb nog geen minuut kunnen bellen. De reactie van Simyo is, niets aan te doen had je maar beter moeten opletten. Rekening svp per omgaande betalen (ik kan nog steeds 1 maand later niet bellen) Wat een slecht bedrijf, ik adviseer iedereen geen abonnement bij Simyo af te sluiten!

Desired solution:

Dat ik de extra kosten voor internetverbruik a € 150,-- niet hoef te betalen. Ik heb immers geen internet besteld, dan wil ik het ook niet hebben.

All complaints of