Complaint: betaalde rekening bij niet geleverde diensten

user-92703 on 24 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is het feit dat kpn nog steeds geld van mijn bankrekening afhaald waar ze geen diensten aan ons verlenen.
ik ben meer dan 3 maanden bezig geweest om uberhoud internet te verkrijgen van kpn en op het moment van ingang van de desbetreffende aansluiting (glasvezel) was deze nog steeds niet aangesloten.
In die tussentijd was ik al overgestapt op ziggo en betaal ik dus aan ziggo geld voor internet en televesie .
ook dit heb ik aangegeven bij kpn!!!!
Tot mijn grote erbazing heeft kpn nu al voor de 2 e keer geld van mijn rekening gehaald.
Bij de eerste keer heb ik het nog kunnen storneren nu was ik helaas bij de 2e keer te laat.
het gaat hier om een bedrag van 40 euro wat is afgeschreven van rekeninnummer 14214707. ik wil eventueel wel een kopie naar jullie toesturen als bewijsvoering van het afgehaalde geld

Desired solution:

het feit dat het abonnement word opgezegd waar dit eigenlijk al in december 2011 is gedaan en het feit dat het afgehaalde bedrag weder teruggestord word op mijn rekening

All complaints of