Complaint: Weigering tot ruilen van datum!!!

user-93087 on 26 March 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Met mijn oma van 87 (!!!) wil ik graag naar de musical soldaat van oranje. Ik probeer al kaartjes te regelen sinds oktober en nu hadden we eindelijk een datum waarop we alle 4 konden. Dus kaartjes besteld maar nog niet volledig betaald omdat ik een deel zal betalen met een theater bon. Helaas kwam ik er al een dag later achter dat we die datum verhinderd zijn dus ik heb meteen gebeld met de klantenservice, uitgelegd dat ook nog niet het hele bedrag was betaald en ik het heel graag wil omzetten naar een datum 5 dagen later. Overigens ligt de datum pas in juni!!!!! Dit bleek niet mogelijk en de vrouw zei er even bij dat het nou eenmaal de regels zijn! Totaal klantvriendelijk en niet meer van deze tijd om zo met je klanten om te gaan.

Desired solution:

Ik zou tevreden zijn als ik de kaarten kan omruilen voor de avond een paar dagen later. Dit kost seetickets helemaal niks en aangezien de datum pas in juni valt is er nog genoeg tijd om de kaarten alsnog te verkopen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

er is inmiddels een omboeking gemaakt

All complaints of