My complaint:
Geachte Selektvracht gedupeerde,
Aangezien Selektvracht mij al meer dan 2 week compleet negeert heb ik besloten om een Selektvracht klachten meldpunt op te zetten. (de website / meldpunt volgt nog)
De insteek hiervan is dat gedupeerden de direct aantoonbare kosten vergoed moeten krijgen.
In mijn geval is dat bijvoorbeeld:
-De kosten van het gestolen pakket. (De factuur heb ik gewoon moeten betalen aan het bedrijf die mij het pakket heeft geleverd)
-Factuur met telefoonkosten van het betaalde ‘informatie’ nummer van Selektvracht
-Uren declaratie (als ZZP’er zijn deze gemakkelijk aan te tonen)
Heeft u ook aantoonbare financiële schade geleden door toedoen van Selektvracht B.V.?
Mail uw verhaal en uw financiële schade die direct of indirect het gevolg zijn van de praktijken van Selektvracht naar: selektvracht.klacht@gmail.com
In eerste instantie heb ik juridische hulp van Rechten studenten en Pro Deo advies van bevriende juristen e.d.
Indien er voldoende relevante klachten verzameld zijn, is er ongetwijfeld een advocaat die er brood in ziet en een claim bij Selektvracht neer gaat leggen.
Het is dus eerst zaak om voldoende klachten te verzamelen: mail deze s.v.p naar selektvracht.klacht@gmail.com
Consumenten programma’s alleen zijn niet genoeg, daarin worden voornamelijk de individuele gevallen behandeld, dit is onvoldoende om het probleem bij de wortel aan te pakken.
wordt vervolgd
Desired solution:
Financiële compensatie gedupeerden