My complaint:
Mijn klacht bestaat uit 2 punten:
1. Er is een voor mij bestemd pakje teruggestuurd naar de afzender in het buitenland met de vermelding “adres onbereikbaar”. Mij adres is niet onbereikbaar en ook nooit onbereikbaar geweest. Het pakje had dus gewoon bezorgd moeten worden. Dat mijn adres gewoon bereikbaar is blijkt ook uit de foto die ik heb opgestuurd als bijlage bij mijn email van 15 maart. Mijn eerste klacht betreft dus de handelwijze van de bezorger.
2. Ik heb over deze kwestie gecorrespondeerd, in diverse emails, waarin ik ook vragen heb gesteld. In mijn mail van 15 maart heb ik ondanks herhaald verzoek geen reactie meer gekregen. Dit dit is het tweede punt van mijn klacht.
Desired solution:
Ten eerste dat Selektvracht fatsoenlijk communiceert en reageert. Vervolgens dat de bezorger wordt aangespoken op zijn/haar handelwijze en pakketten niet meer worden geretourneerd naar de afzender.