Offered solution:
Geachte heer Oujjit,
Omdat wij met de hier door u opgegevens geen abonnement konden hebben wij telefonisch kontakt met u gehad en het abonnement gevonden en stopgezet.
Op onze site staat duidelijk vermeld:
Abonnement
Waarvoor een abonnement, u adverteert toch met gratis aanbod?
U kunt gratis inschrijven op onze mailing met het beschikbare huurwoningaanbod. Als er in de door u opgegeven plaats/regio nieuw woningaanbod beschikbaar is gekomen ontvangt u daar dagelijks een kort bericht van. Als u vervolgens meer details van het object wilt inzien en op de aanbieding wilt kunnen reageren, dient u een abonnement af te sluiten. Er is al een abonnement vanaf E. 14,95 per maand.
Hoe zet ik mijn abonnement stop?
Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt. Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu "Instellingen" en de optie "Mijn account" waar u de keuze "Account verwijderen" kunt gebruiken. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.
Hanteert u een opzegtermijn?
Ja, wij hanteren een opzegtermijn van slechts 24 uur. Als u tenminste 24 uur van te voren uw abonnement opzegt zal het niet meer verlengd worden.
Ook vind u op diezelfde pagina de navolgende tekst:
Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen?
U kunt hier direct een vraag stellen de Helpdesk of contact opnemen via onderstaand adres:
Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Helpdesk
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl