Complaint: Afgesloten onterecht !

user-94099 on 02 April 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op vrijdag 29 maart 2012 krijg ik ineens een sms dat ik wegens hoogverbruik binnen enkele minuten word afgesloten van het netwerk en contact
Moet opnemen met de klanten service. Ik gelijk geprobeerd met een andere telefoon maar de klantenservice is pas maandag weer bereikbaar. Dit betekend dat ik het hele weekend niet bereikbaar ben voor mijn klanten belachelijk! Ik was net met een grote deal bezig en heb mede door dit ongemak hoge kosten moeten maken. Het rare van het verhaal is ook nog eens dat ik helemaal geen hoogverbruik kan hebben heb namelijk niets vreemds gedaan en niets anders dan mijn
Vorige maanden. Bij de vorige keer dat ik werd afgesloten had ik RTL XL gebruikt om een serie te kijken dit kan ik dan ook begrijpen dat
Het veel verbruik heeft maar nu is dat niet aan de orden. Ik vind dat simyo er een raar systeem op nahoud en zoek dit waar nodig tot op de bodem uit zeker ook omdat mijn verbruiksmeter van data maar weinig mb’s aangaf in tegenstelling tot simyo.

Desired solution:

Creditatie van bedrag en zsm opnieuw aansluiten Zoniet neem
Ik verdere stappen!

All complaints of