My complaint:
begin Januari hebben wij een nieuwe Apple iphone 4s gekocht, deze is gevallen en het scherm was stuk.
De belcompany was bereid om de telefoon te repareren. dit zou 3 tot 4 weken duren. uiteraard onderhield de belcompany geen contact toen er 4 weken verstreken waren zijn we zelf weer naar de winkel geweest. toen bleek dat de reparatie uitliep naar 7 tot 8 weken. maar toen deze verstreken waren werd ons verteld dat het wel 10 tot 12 weken kon duren. inmiddels zijn we ongeveer 13 weken verder en ik acht de kans dat wij de telefoon terug krijgen klein. ik denk dat iemand bij de belcompany de telefoon inmiddels zelf gebruikt. ik heb een nieuwe aangeschaft omdat de oude telefoon inmiddels niet meer werkt. de belcompany wat niet bereid om een leen telefoon o.i.d. ter beschikking te stellen.
Desired solution:
ik zou graag zien dat de belcompany de factuur betaald van de oude telefoon, deze hebben wij immers nooit gebruikt en nooit meer terug gezien.