Complaint: Slechte service

user-94852 on 05 April 2012 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In Januari 2012 kreeg ik eindelijk een nieuwe vloer gelegd. Vinyl genaamd Castle Oak. Na enige weken begon de vloer te bobbelen en vertoonde deukjes e.d.

Ik ben toen terug gegaan naar Carpet Right Heerlen met mijn klacht. Dit werd netjes in ontvangst genomen en maakte een afspraak met mij om het probleem op te lossen. Dit zou op een woensdag geschieden. Die bewuste dag ben ik tot 18.00 uur thuis gebleven maar niemand kwam. Even dacht ik dat ik mij vergist had in de week dus ben ik braaf tot de week erna de woensdag blijven wachten. Echter die woensdag in die week daarna ben ik weer tot 18.00 blijven wachten maar niemand die kwam.

Ik weer netjes terug naar Carpet Right Heerlen en het verhaal verteld. Sorry sorry en alle excuses van de wereld. En ja eindelijk een nieuwe afspraak.

Goed. De grote dag was aangebroken. Vreemd tijdstip. 19.00 in de avond. Kwam makkelijk uit voor de stoffeerder want hij moest dan toch zijn zoon bij het dansen afzetten. Ok. 19.00 en ja hoor. Je raad het al. Wie kwam. Geen Carpet Right.

De dag erna ben ik weer terug gegaan en nog steeds netjes ben ik gaan vragen waarom dit gebeurde. Ach hij vergeet nog wel eens iets was het verhaal maar de bewuste verkoper vertelde mij dat hij kwam kijken. Tja het zal vast een expert zijn dacht ik die iets van stofferen af weet.

Die bewuste dag waarop hij zou komen had ik een afspraak maar mijn zoon van 16 zou hem ontvangen.

Ok zo gezegd zo gedaan. Meneer is geweest en vertelde tegen mijn zoon. Laat je moeder mij maar bellen want ze heeft met meubels geschoven en daarom ontstaan die deuken. Wat betreft de bobbels ja dat kan wel eens en die gaan we recht trekken.Die deuken zijn voor eigen risico.

Ik was dus nu lichtelijk geïrriteerd. Ik belde op en vroeg hoe ervaren hij was. TJa ik ben maar een verkoper. Maar goed. Ik zou wel een expert over de vloer krijgen.

Ik ben nu weer weken verder en 1 keer raden wat er gebeurd. Ik hoor gewoon helemaal niets meer van ze.

Desired solution:

Graag mijn geld terug want ik heb geen vertrouwen meer in Carpet Right.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Message from Carpetright

12 years ago - Carpetright After Sales: Filiaalmanager is langs geweest, en zijn samen overeengekomen om over 2weken iets nieuws uit te zoeken. Hierbij zullen we de eventuele kosten naar ratio verdelen. Met vriendelijke groet, Carpetright After Sales.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Carpetright

Carpetright

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Carpetright After Sales:

Filiaalmanager is langs geweest, en zijn samen overeengekomen om over 2weken iets nieuws uit te zoeken. Hierbij zullen we de eventuele kosten naar ratio verdelen.

Met vriendelijke groet,

Carpetright After Sales

All complaints of