Complaint: Waarom komt Selektvracht Asten telkens niet opdagen??

user-94923 on 05 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren is een bezorger van Selektvracht langs geweest, maar was ik helaas niet thuis. Vandaag zouden ze tussen 12:00 en 17:00 terugkomen, maar… uiteraard! Ze zijn niet geweest. En dan kan ik ook niet meer bellen naar Selektvracht, want ze sluiten (strategisch?) om 17:00.

Eén keer kan dit voorkomen, maar dit is al de ZOVEELSTE keer dat dit met Selektvracht Asten gebeurt. Ik vind het ronduit onzin dat ik hiervoor de hele dag thuis blijf zitten! Het is zelfs zo erg dat ik mijn webshops voortaan uit ga zoeken op de pakketbezorger.

Desired solution:

Dat Selektvracht doet waar ze voor worden betaald door hun opdrachtgevers: het (juist!!!) bezorgen van pakketten.
Eigenlijk zou ik van Wehkamp graag mijn bezorgkosten terug willen voor het ongemak.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Volgens onze gegevens is het pakket op donderdag 05/04/2012 bij de auteur van deze klacht afgeleverd. Indien de auteur van deze klacht het pakket niet heeft ontvangen hebben wij de auteur geadviseerd contact op te nemen met de klantsenservice van Wehkamp B.V.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of