Complaint: Redcoon blijft zich niet aan de levertijden te houden

user-94982 on 05 April 2012 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

‘S maandag’s de Dremel 4000 besteld bij Redcoon, en direct betaald middels Ideal. Volgende ochtend de order-bevestiging gekregen. Een dag later (woensdag) op hun site gekeken naar de status van de bestelling, waar stond dat deze klaar voor verzending stond. Ik maar even ge-chat met een medewerker, die mij vertelde dat de bestelling mogelijk die dag de deur uit zou gaan, waarna deze de volgende dag, of die dag daarna geleverd kon worden. Weer een dag later, halverwege de dag op de site gegluurd, waar de bestelling NOG STEEDS klaar stond om verzonden te worden. Na diverse mailtjes gestuurd te hebben, waar je niks mee op schiet, want je krijgt alleen maar van die standaard antwoorden terug, maar weer eens in de chat gegaan met weer een medewerker. Verteld dat ik er helemaal klaar mee was, en dat als ik mijn bestelling 6 april nog niet binnen heb, dit de laatste bestelling zou zijn die ik bij Redcoon geplaatst zou hebben. Nu zie ik op internet héél véél klachten over Redcoon, en het is een kwestie van tijd zou je zeggen, dat deze een keer aangepakt gaat worden. Tenminste dat zou je verwachten.
Nu donderdagavond, een mail gekregen dat de bestelling is verzonden. Echter bij track-trace nog niets te zien, enkel dat het pakketje is opgehaald bij Redcoon. Kijk daar wordt ik nu zo boos om, bestel je iets op maandag, waarbij je hoopt je bestelling woensdag/donderdag in huis te hebben, waarmee ik er in het komende weekend mee aan de slag kan, gaat dit hoogst waarschijnlijk vrijdag óók niet lukken. En zaterdags leveren ze niet, en dan de paas voor de deur, word het uit eindelijk op zijn vroegst dinsdag.
Na veel google’n kom je heel veel van deze zelfde klachten tegen. Met name waaruit blijkt dat producten niet in voorraad zijn, maar wel als leverbaar uit voorraad op de site.

Desired solution:

Redcoon zou op moeten houden met de mensen in de maling te nemen, over het wel of niet voorradig zijn van hun producten.
Ik krijg de indruk dat zij er bij gebaat zijn, zowiezo te willen leveren, ook al is het product niet in huis.
Laat de klanten maar wachten, het geld is immers toch al binnen, en ach,...een paar dagen later.
Redcoon, houd de site aktueel, en wees eerlijk naar de klanten.
Mij zien ze er in ieder geval niet meer. Bij mij hebben ze het verbruikt. Ik ben gekke Gerrit niet!

All complaints of