Complaint: Afspraak gemist door verkeerde voorlichting

user-95020 on 08 April 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een afspraak gemaakt met de afdeling planning om de bank bij mij thuis af te leveren. Hierbij werd met gezegd dat ik van de voren kon afstemmen met de chauffeur hoe laat deze kwam ed. Hier heb ik nadrukkelijk nog om gevraagd omdat ik anders vrij moest nemen van mijn werk. Nu word ik op de dag zelf om 8:30 gebeld dat de bank om 9:15 op mijn adres word afgeleverd! Ik krijg te horen dat dit geintje mij 90,- gaat kosten, omdat ik dus niet om 9:15 op mijn adres was en dat de planning opnieuw contact met mij op zou nemen.
Ik ben inderdaad weer gebeld door de planning en het verhaal was dat zij de bank op een dinsdag kwamen brengen zonder overleg (oftwel je zorgt maar dat je er dinsdag bent),en we weten niet hoe laat!. Dit betekend dus dat ik op mijn nieuwe adres met de handen over elkaar moet gaan zitten (ben bezig met een verbouwing) en wachten op een belletje. De manier van afspraken plannen vind ik echt onprofesioneel en zorgt ervoor dat dit mij geld gaat kosten.

Desired solution:

- Duidelijk afspraak met TIJD!
- 90,- voorrijkosten niet berekenen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Comment by poster of the complaint

12 years ago - De klacht heeft status opgelost maar er is geen oplossing aangeboden....

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is inmiddels opgelost

All complaints of