Complaint: onterechte betaling

user-95682 on 10 April 2012 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 13-02 2012 een betelling gedaan bij intertoys ,een
BB ANNIVERSARY DOLL van 35 euro ..deze bestelling is geretourneerd door tnt post omdat er een ander huisnummer op stond ,ik heb daarover gebeld met intertoys en heb aangegeven dat de bestelling niet meer bezorgd hoeft te worden omdat ik het al te laat zou ontvangen ,zij hebben dit verder afhehandeld en heb daar een mailtje van ontvangen ..tot nu toe krijg ik nog steeds dreigmails van afterpay dat ze het doorsturen naar incasso buro en het bedrag is inmiddels opgelopen tot 61.47 ,ik heb in tussen tijd al 3 keer met intertoys gebeld en zei geven aan dat de bestelling allang is geannuleerd en doorgegeven is aan afterpay .ik heb afterpay 2 keer een mail gestuurd en heb gezegd dat ik dit bedrag niet betaal. wat kan ik nu nog meer doen om van dit af te komen want ik word er helemaal gek van

Desired solution:

dat ik geen dreigmails of acceptgiros meer krijg van iets wat ik niet heb gekregen en dat ze het onderling moeten regelen met intertoys ,het is niet mijn probleem dat het verkeerd gaat met de administratie

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from Afterpay

12 years ago - Beste consument, Wij betreuren het te lezen dat u ontevreden bent over de werkwijze van AfterPay B.V. Uw klacht willen wij graag in behandeling nemen, telefonisch met u in contact komen lukt niet. Wilt u contact met ons opnemen, u kunt ons bereiken op telefoonnummer 0900-4050602 (bereikbaar tussen 13.00 uur en 16.00 uur) of via mailadres klantenservice@afterpay.nl. Wij streven er naar om u zo spoedig mogelijk een reactie terug te geven. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice AfterPay B.V.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Afterpay

All complaints of