Complaint: radio stilte Selektvracht

user-96039 on 11 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste Selektvracht, helaas heb ik zojuist moeten constateren dat mijn pakketje al enkele dagen zoek blijkt te zijn. Hier ben ik niet over geinformeerd, enkel omdat ik het nu wel heel lang vond duren heb de track en trace gebruikt om te achterhalen wat er aan de hand is.
hier staat: 7 april Pakje niet aangekomen op depot, mogelijk door sorteerfout
Inmiddels een paar dagen verder nog geen verandering. Graag zou ik een status update ontvangen en hier samen op een nette manier uitkomen.

Desired solution:

donderdag 12 april voor 12 uur communicatie vanuit selektvracht over de locatie van mijn pakket en de te verwachten leveringsdatum.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas is het pakket door onze fout retour gestuurd naar Sarenza B.V. Ik heb de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van Sarenza B.V.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of