Complaint: Koerier weigert pakket aan te bieden

user-96117 on 12 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omdat ik fulltime werk laat ik mijn pakketten op mijn werk afleveren. Dit is een verzamelpand met meerdere bedrijven en mijn organisatie zit op de 1e verdieping. Als ik iets online bestel en Selektvracht is de bezorger dan krijg ik mijn pakket nooit omdat de bezorger weigert 1 verdieping omhoog te gaan. Hij hoeft niet verder dan 1 balie te gaan zegt hij maar de benedenbalie staat geheel los van ons bedrijf en mag dus geen pakketten aannemen. Iedereen die iets bestelt loopt zijn/haar pakket mis. Ik vind het belachelijk dat de bezorger zelf bepaalt hoe en of hij een pakket levert. De hele gedachte van Selektvracht is toch een pakket van A naar B brengen?

Desired solution:

het pakket aanbieden bij de juiste balie, totdat het geleverd is. Dit kan toch niet zo doorgaan. Als je iets besteld moet het afgeleverd worden bij het juiste adres/persoon. Wordt dan gewoon geen bezorger als je geen zin hebt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of