Complaint: draadloos internet KPN waardeloos

user-96272 on 12 April 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben sinds begin dit jaar glasvezel van kpn, dit houdt in internet en tv en geen bellen. dit gebeurd draadloos bij ons, alleen door middel van een speedtest kwamen wij erachter dat ons snelheid geen 50mb was zoals beloofd, we redden net 20mb.

na wat telefoontjes met kpn gehad te hebben (belkosten lopen ook op) kwamen ze met diverse oplossingen. alleen van kwaad tot erger. want het probleem was de internetsnelheid, daar ging het om. kpn heeft de pakketten aangepast van 50 naar 100 mb. het pakket wat we hadden bestond niet meer, op aanraden van hun moesten we overstappen naar 100MB (het standaad pakket) we halen net 1/5!!! Voor ons zou er weinig veranderen zeiden ze,alleen de snelheid en naam. zelfs dit is niet te realiseren.

nu zitten we met een modem die half werkt (dit is al de 3e)
Door het omwisselen van modems kwamen nog meer problemen uit voort. beeld van tv bevriest vaak, vaak geen verbinding etc.

kpn blijft smoesjes verzinnen, om het goed te praten. van een kat die voor het huis langs loopt, tot het huis zelf. van betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het echt aan de soort modems ligt van kpn. dus geen bullshit van bovengenoemde.
daarnaast wordt het ook nog goedgepraat met in de kleine letters staat dat draadloos niet gegarandeerd wordt.

dus kpn verkoopt een product dat maar half werkt?????
dit hadden ze bij de verkoop van het product al kunnen melden, wat niet is gedaan(duh). alleen maar voordelen noemen.

kortom wij hebben spijt van onze overstap, kpn glasvezel draadloos, werkt voor geen meter.
uit coulance….ja er daar komt die…..kreeg wij 50 euro retour en het opnamepakket gratis…..mijn broek zakt hiervan af….
we moeten nu nog 10 maanden verder en dat is ongeveer 50 euro per maand, voor een product wat niet werkt. weggegooid geld!!!!!!! de oplossing hierboven is het enige wat kpn nu kan doen….lekker bedrijf…dag kpn, hier neem ik geen genoegen mee!!!

Desired solution:

dat ik waar krijg voor mijn geld, we hebben niet om al deze problemen gevraagd. de kosten ook qua bellen, naar helpdesk, lopen lekker op, met oplossingen waar we niets aan hebben.
ik wil dat kpn ons de komende 10 maanden 50% korting geeft op het abonnement, we betalen nu veels te veel.

All complaints of