Complaint: negatief saldo bankrekening

user-96286 on 12 April 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een negatief saldo op mijn bankrekening en die wilde ik betalen in lagere termijnen als de bank voorstelde om de eenvoudige reden dat ik het eerste half jaar niet meer kon missen.Tijdens het telefonisch contact werd ik als een klein kind behandeld en besloot bij een andere bank een bankrekening te openen.echter ik stort wel iedere maand de belasting terugave €78wilde nog €100 per maand betalen tot ik meer kan betalen .De bank deed net of ze gek waren en hebben een pittige registratie bij het BKR aangebracht zodat ik via een kortlopende lening elders hen niet kan betalen.Tevens stelde men mij in de gelegenheid tot 16/4 te betalen;echter vandaag kreeg ik reeds van vesting finance (incasso)een pittige rekening

Desired solution:

Ik zou willen dat men mijn voorstelaccepteerd;we zijn nb 40 jaar klant van de bank en ik heb zelfs aangeboden een koopsompolis (bij reaal groot €4600)aan de bank te verpanden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Mijn vrouw was de gehele dag thuis en is niet gebeld door de SNS bank;Hoezo opgelost???

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klant twee keer telefonisch proberen te bereiken maar werden doorgeschakeld naar de voicemail. Er is een voicemail ingesproken waarin wij hebben aangegeven dat de afdeling Achterstandenbeheer contact gaat opnemen met de klant.

All complaints of