Complaint: loonbeslag sns doet niks

user-96600 on 14 April 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben door scheiding en veel problemen kwa betaling enzo is er loonbeslag gelegt waardoor het heel moeilijk leven is andere schulden zoals achterstand ontstaan nu.dit lijkt me toch niet de bedoeling in nederland ik ben altijd netjes bereid om alles terug te betalen.maar dat gaat zeker niet op deze manier.

Desired solution:

loonbeslag eraf en een beter betalingsregeling en twee mensen laten betalen en niet 1 er staan twee namen op de hypotheekschuld

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Dirk44, We begrijpen dat dit een erg vervelende situatie is. We kunnen je klantgegevens niet vinden aan de hand van de gegevens die je hebt opgegeven. Misschien dat je bij ons bekend bent onder een oud adres. Als je je gegevens e-mailt naar webcare@sns.nl, kijken we wat we voor je kunnen betekenen. Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de afdeling Bijzonder Beheer. Dit is de afdeling die jou waarschijnlijk het beste kan helpen in deze situatie. Het telefoonnummer van Bijzonder Beheer is 073 - 683 22 22. Ze zijn van maandag t/m donderdag bereikbaar tussen 9.00 tot 17.00 en tussen 18.00 tot 21.00. Op vrijdag is de afdeling bereikbaar tussen 9.00 tot 17.00. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben contact gehad met de klant en de situatie besproken. Vervolgens hebben we contact gehad met de afdeling Bijzonder Beheer die deze kwestie in behandeling heeft. Een aantal zaken moesten nog verrekend worden en dit is met spoed gebeurd. Het loonbeslag wordt echter niet opgeheven of aangepast. Dit in verband met het aflossingsgedrag van de klant in het verleden. Dit is niet de gewenste oplossing van de klant maar meer kunnen we op dit moment niet betekenen voor de klant. We hebben de klant gewezen op de mogelijkheid om een officiële klacht in te dienen.

All complaints of