My complaint:
ik ben sinds 2005 klant van sns . in 2009 is ons ongevraagd
een limit van 1500 op de rekening gegeven. door het overlijden van mijn zoon waar ik een pgb salaris van ontving viel een salaris weg. wij hebben een contract met de sns afgesloten dat wij maandelijks 100euro terugbetalen. dat is ook korekt gebeurd. afgelopen maand was het saldo op 225 euro bijgewerkt. toen werd ineens alles terug gevordert. de laatste maanden zijn wij elke maand uit het rood. ik werd aan detelefoon behandelt of ik niets over mijn rekening te zeggen heb. ik heb veel storniert omdat rekeningen betaaldt werden waar ik al verschillende keren had aangegeven dat dat niet mocht. belangrijke zaken werden niet betaald ook niet bij een positive saldo. het geld word te laat bijgeschreven. de medewerkers van shertogenbosch verschuilen zich achter dat wij geregistrierd staan bij bkr. dit was van begin al zo
Desired solution:
´dat sns zich aan het contract houdt
dat geld dat binnenkomt ook direct word bijgeschreven en niet dagen later