Complaint: Stoel niet kunnen reserveren omdat mijn vrouw een rollator heeft en het systeem van stoelreserveren niet werkt bij Arke

user-97122 on 16 April 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,
Mijn vrouw is slecht ter been en wij nemen een rollator mee (hier hebben we al toestemming voor van u gekregen). Nu wil ik een plaats reserveren in het vliegtuig aan het raam dicht bij de toiletten en tot mijn verbazing kan ik dat niet via internet. Via de telefoon kan dat ook niet omdat het systeem eruit ligt (dit is nu al 1 week)en de dame aan de lijn wil/kan mij ook niet verder helpen maar ondertussen zijn er wel stoelen door anderen gereserveerd???? Waarom worden wij nogmaals gediscrimineerd (mijn vrouw heeft het al moeilijk om met een rollator op vakantie te gaan en nu kunnen wij ook geen plaatsen reserveren). We hebben heel veel geld betaald voor deze reis en hebben er lang voor moeten sparen, maar als dit uw werkwijze is, zal dit de laatste maal zijn dat wij met Arke op vakantie zijn gegaan. Hopende op een positief antwoord verblijven wij,

Desired solution:

Ik hoop dat u nog iets voor ons kunt betekenen en haar aan het raam dicht bij een toilet te plaatsen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 18 april 2012 telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of