My complaint:
EDIT 18-04 15:35 : INTERNET IS WEER DOOD. Ik begin behoorlijk de pest er in te krijgen!!!
EDIT 19-04 – Internet werkt enkele uren weer. Ping-smoke-p.loss ziet er goed uit.
Recentelijk (vanaf 12-2011) heb ik vaak problemen met de kwaliteit van de internetverbinding op mijn adres.
Zo nu en dan een storing van een dag, of overmacht (denk aan Vodafone brand) kan ik me voorstellen, maar op mijn adres is er gewoon te vaak een probleem met internet.
Er word niet gereageerd op een storingmelding of het plaatsen van mijn klacht op klacht.nl.
Informatie na het bellen van de helpdesk resulteert in non-info zoals: normaal zou een storing einde van de dag opgelost kunnen zijn…
Vervolgens een week geen internet en geen reactie via mail of telefoon (wat wel beloofd is)
Deze door hierboven beschreven ontstane frustratie resulteert er in dat ik weer een klacht plaats met de vraag voor compensatie.
Info:
http://212.19.216.19/cgi-bin/smokeping.cgi?displaymode=n;start=2012-04-07%2015:56;end=now;target=Clients.Tim
Desired solution:
Compensatie voor belkosten en 2 weken geen (bruikbaar) internet