Complaint: tussenstop

user-97378 on 17 April 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben afgelopen zaterdag (online) een vakantie geboekt naar Kusadasi, Turkije. Ik kom hier regelmatig omdat daar familie woont en weet ook hoe e.e.a. werkt. We hebben dit keer een hotel en vlucht geboekt naar Izmir, voor ons de 1e keer via Arke. Bij het invullen had ik onverwacht al een boeking gedaan en zag toen dat er een tussenstop zou plaatsvinden in Bodrum van 1,5uur om daarna door te vliegen naar Izmir.
Een tussenstop is voor mij een ramp, omdat ik angst heb voor stijgen en landen. Daarom heb ik meteen maandagmorgen contact opgenomen met Arke en aangegeven dat ik dan in Bodrum uit wil stappen en zelf wel vervoer regel naar het hotel in kusadasi. Irma van klantenservice heeft voor mij 3x over contact opgenomen met het hoofdkantoor met eind resultaat dat het niet mogelijk is, of ik zou alles apart moeten boeken met extra kosten, totaal ander prijskaartje. Ik begrijp dit dus niet, kan alleen maar concluderen dat Arke hierin een hele starre houding aanneemt, want ze hoeven niets te doen voor mij en het kost ook niets extra’s voor ze. Ik vind dit zeer klantontvriendelijk.

Desired solution:

Dat wij er in bodrum uit mogen, samen met de koffers!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Geen oplossing: de reden zou zijn, dat op de koffers een label Izmir hangt, mijn tegen voorstel is om dan bij het inchecken te vragen er een label Bodrum aan te hangen. Sorry maar ik vind e.e.a. zeer bureaucratisch

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 april 2012 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of