My complaint:
Een aantal weken geleden heb ik een bestelling gedaan op Nelly.com. Ik kreeg een bericht dat de levertijd 3-7 werkdagen was. Ik kreeg deze link: http://nelly-gm.xlogics.eu/XTrace/default.aspx?ShipmentIdentCode=3SNLL0000079638 om mijn pakketje te traceren. Echter, na enkele dagen stond er Closed? waarom closed? Ook stond er 5-4-2012 Posting List created/Pickup by Carrier en sindsdien is er ook niets meer veranderd. Nelly.com heeft een reclematie gedaan en ik kreeg te horen dat Selektvracht het is kwijtgeraakt.
Mijn optie was opnieuw bestellen. Nu kocht ik de schoenen in de aanbieding en de prijs van de schoenen zijn inmiddels weer dubbel zoveel. Ik wou het graag per factuur doen maar dat was niet mogelijk, toch weiger ik te betalen voor iets dat misschien niet eens aankomt. Gelukkig is de klantenservice van Nelly wel behulpzaam.
Dit is al mijn 2e klacht op deze site, en beiden gaan over selektvracht.
Desired solution:
Ik wil mijn pakketje. En ook in de toekomst wil ik er van uit kunnen gaan dat bestellingen geleverd worden zonder gedoe, ook op het juiste adres.