Complaint: Stopteken

user-97899 on 19 April 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanmiddag om 17 00 stond ik bij de halte van het oude ziekenhuis te den bosch. De matrix gaf aan dat lijn 69 naar Maaspoort vertraging had en verdween daarna van het scherm. Ineens zie ik op dat moment dat de bus er wel aan komt maar die rijdt op de middenbaan. Hij stopte, waarna ik kon instappen, ik werd op zeer onvriendelijke wijze verteld dat ik een duidelijk stopteken had moeten maken. Waarop ik hem wilde vertellen waardoor dat kwam. Hij had totaal geen zin om hierna te luisteren, en vertelde meerdere malen dat de chauffeur altijd gelijk had.Waarop ik hem vertelde misschien deze keer niet.Hij kapte mijn gesprek af met de mededeling dat hij nu klaar was.
Vervolgens ging ik op mijn plaats zitten, hij draaide zich om en wilde weer een gesprek met mij aangaan. Nu gaf ik hem de mededeling, je was toch klaar??
Tegen een andere passagier vermelde hij nog heel amicaal, er hangt niet voor niks een bordje “Niet met de chauffeur praten”
Deze chauffeur krijgt van mij dan ook volgende keer een duidelijker stopteken, namelijk ‘Middelvinger omhoog en niet met de passagiers praten” Oja onnodig te vertellen dat ik geen puber of scholier ben. Maar gewoon een vrouw van 47 jaar.

Desired solution:

Oplossing is nu al te laat.Hij had rustig kunnen blijven, ik viel hem ook niet aan.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of