Complaint: PAKKET NIET ONTVANGEN ONDANKS STATUSINFORMATIE SELEKTVRACHT

user-98092 on 20 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb rond twee dagen geleden een bestelling gedaan bij ZALANDO. Dit betreft een bestelling met nummer Bestelnummer: 10206013996010. Ik zie dat zalando bestelling verzendt via SELEKTVRACHT. Echter heeft selektvracht mijn bestelling noch bij mij (verzendadres) noch bij de buren afgegeven. Op de site van SELEKTVRACHT, daar waar de status van de bestelling kan worden gevolgd, staat dat de bestelling is afgeleverd bij de buren. De buren hebben echter geen bezorger gezien of gehoord en totaal niets ontvangen. Er is ook geen brief/notitie achter gelaten met daarop de informatie waar mijn bestelling is achterlaten. Nou is mijn vraag, HOE KAN DIT KOMEN? IK VIND DIT UITERMATE TELEURSTELLEND!

Desired solution:

Graag wil ik dat het pakket op een normale wijze en z.s.m. weer bij mij wordt afgelegd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. De klant verteld waar het pakket is afgeleverd.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of