Complaint: schoenen besteld, geleverd in verkeerde maat

user-98149 on 20 April 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij Zalando schoenen besteld, na een aantal dagen geleverd, maar blijkt 2 maten groter te zij dan degene die ik heb besteld.
Ik heb gebeld, maar ze weigeren me meteen nieuwe te sturen, ik moet nieuwe bestelling doen. ten eerste kost dat tijd en extra geld, ik heb al betaald en dus recht op een paar schoenen, die ik besteld heb, geen andere!!!
Nu keek ik toch mar op site blijkt mijn maat er niet meer te zijn, durf schoenen ook biet terug te sturen, want lees overal dat mensen naar hun geld kunnen fluiten!!!!

Desired solution:

Als ze me schoenen sturen in mijn maat, of meteen geld terug storten!!!!
Ik heb vooraf betaald, dus wil nu dat ze mij eerst mijn geld terug geven, voordat ik wat onderneem!!!
Klantenservice is heel onvriendelijk en onredelijk, denkt absoluut niet mee en vind et abnormale normaal.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het warenhuis is op de hoogte gesteld van de systeemfout en zijn deze nu aan het verhelpen. Mevrouw kan straks de schoenen met korting opnieuw bestellen.

All complaints of