Complaint: Huisadres onbekend

user-98273 on 21 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bestelling geplaatst bij Wehkamp en zou afgestuurd worden. Dus ik wacht die dag dat het afgeleverd zou worden. De hele dag gewacht NIETS. Ok kan volgende dag gewacht en toen begon wel iets ongeduldig te worden. Ook geen briefje etc. Opeens retour gezonden. Ok 2 keer weer geprobeerd en wederom weer retour. Geen briefje NIETS!!! toen maar deellevering en ja hoor DVD kwam binnen in de brievenbus maar kleding wederom NIET. En nu weer. Maak je een afspraak en komen ze weer NIET na. Een afspraak van de 2 dagen later staat nu dat het afgeleverd is. Dit is niet de 2e keer!!!! Met zo’n bedrijf ga ik niet eens bellen om het op te lossen want 5 keer proberen en dan niet eens 1 keer is het gelukt.

Desired solution:

Welke oplossing is mogelijk met zo'n bedrijf die mijn huisadres niet eens kan vinden?? Ik woon niet in de wildernis maar in het centrum waar je met de auto zo gemakkelijk kan komen!!! Verstuur het met TNT! Ieder bedrijf kan mijn huisadres vinden maar Selektvracht doet selectieve vracht inderdaad. DHL, UPS, TNT, etc kan mijn adres vinden maar Selektvracht niet. Heel opmerkelijk en zeer vreemd deze gang van zaken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben deze klacht opgepakt en benaderen de geadresseerde hierover. Helaas hebben we met de gegevens van de geadresseerde geen pakket kunnen vinden en hebben hem verzocht per mail zijn barcode door te geven zodat wij het verder voor hem kunnen oplossen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of