Complaint: betaalrekening geblokkeerd uitgaande betalingen

user-98521 on 23 April 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben er achter gekomen dat mijn betaalrekening is geblokkeerd, diverse malen telefonisch contact gehad met de bank, maar tot nu toe geen resultaat, staat een positief saldo op maar kan mijn rekeningen niet betalen en geen boodschappen doen, en dat is toch heel vervelend.zeker met een kind van 11 en dat je nu bij je familie om geld moet gaan bedelen.

Desired solution:

rekening per direct deblokkeren, zodat ik mijn betalingen weer kan verichten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Sander2012, We begrijpen dat het erg lastig is dat je rekening geblokkeerd was. We hebben gekeken wat de reden was van de blokkade en hebben gezien dat deze geblokkeerd was door de afdeling Veiligheidszaken. Je rekening is inmiddels gedeblokkeerd. De afdeling Veiligheidszaken gaat contact met je opnemen om uit te leggen waarom je rekening geblokkeerd was en wat er nu gaat gebeuren. Wij kunnen hier geen inhoudelijke informatie over geven. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

All complaints of