Complaint: Niet tevreden

user-98543 on 23 April 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

Ik zal even bij het begin beginnen, het is een lang verhaal maar zou het fijn vinden als jullie dit goed doorlezen. Ik en mijn vriend hadden besloten om ons nichtje voor haar verjaardag mee te nemen naar de musical Wicked. We wilde graag op het balkon zitten en zagen dat je dat op internet niet kon kiezen. Vervolgens heb ik naar See tickets toe gebeld en die vertelde als ik direct via internet zou bestellen we de plaatsen op het balkon zouden krijgen. Maar op internet gaf de site aan dat ik niet voor 3 personen kon reserveren en telefonisch contact op moest nemen via de reseveringslijn. Dus ik belde weer terug en kreeg iemand anders aan de telefoon. Ik had zeker het idee dat ze haar best deed maar kreeg het zelf ook niet voor elkaar om 3 kaartjes te reserveren. We moesten dus met zijn 2tjes gaan en dat was niet de bedoeling. Ik belde toch weer naar de reseveringslijn en kreeg een ander vrouw aan de telefoon. Ze moest me teleurstellen dat je niet met 3 personen kon reserveren. Wij baalde enorm maar we begrepen ook dat de vrouw aan de andere kant de regels niet maakt. We besloten 2 kaarten te reserveren voor 22 april en mijn vriend zou thuis blijven.
Het was jammer maar het kon niet anders.. dacht ik!
Want toen we eenmaal in het theater kwamen zaten we niet op het balkon maar onder het balkon. De balkon plaatsen werden helemaal niet gebruikt omdat daar een deel decor voor stond. We zaten nu niet slechter maar naast ons zat ook een vrouw met 2 kinderen en een vader en moeder met hun kind. Dat betekend dus dat wij gewoon met zijn 3tjes hadden kunnen gaan. Ik baal hier heel erg van, wij wilde heel graag met zijn 3tjes gaan en dat kon dus ook. Ik heb er gister in het theater niets naar gedaan want ik was met mijn nichtje van 8 en het was haar dag! Mijn nichtje heeft er gelukkig heel erg van genoten en de musical was super maar ik zat daar toch met een boos gevoel dat mijn vriend alleen thuis zat en het ook heel leuk had gevonden om mee te gaan.

Desired solution:

Ik vind dat het jullie schuld is dat deze dag niet voor ons alle drie was.
Ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon maar niet op de juiste manier. Ik denk dat u personeel niet goed op de hoogte is. Je kunt geen balkon kaartjes verkopen als je daar helemaal niet kunt zitten.
Daarom willen we deze dag graag overdoen maar dan met zijn 3tjes.
We hoeven echt niet de beste plaatsen dat zou niet redelijk zijn maar wel 3 kaartjes naast elkaar.

(Die sterren hieronder heb ik ingevuld van wat ik weet. Maar een oplossing heb ik nog niet gehad dus weet niet of het goed of slecht is, vandaar 1 ster)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Status: Opgelost? Nee hoor een excuus mailtje na bijna 3 maanden is geen oplossing dat is nog eens geen goedmaker!

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

we hebben mevrouw een reactie gestuurd met uitleg van de situatie en excuses voor de (mogelijk) onjuiste voorlichting

All complaints of