Complaint: aanmaning

user-98927 on 24 April 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Fa-med heeft de voor mij bestemde rekening diverse malen naar een verkeerd adres gestuurd. Pas na een dwangbevel is de persoon die mijn rekening ontving hiermee naar mijn tandarts gegaan.
Mijn tandarts heeft mij vervolgens opgebeld over het hoe en waarom en aan Fa-med gevraagd om mij een nieuwe rekening te sturen.
Deze heb ik na ontvangst per omgaande betaald. Kreeg hem zelfs dubbel maar dat terzijde.

Zaak afgedaan zou u denken? Nou nee 3 weken later kreeg ik een aanmaning voor de incasso kosten.

Lijkt mij niet terecht dus ik contact zoeken met Fa-med.
Mail gestuurd 3 dagen later nog geen reactie, telefoon is niet door tekomen en 15c per minuut.

Desired solution:

Het kwijtschelden van de mij onterecht in rekening gebrachte incasso kosten

All complaints of