Complaint: Vrouwelijke koerier die klanten naar beneden laat komen in appartementencomplex

user-98985 on 24 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nu voor de tweede keer een pakket ontvangen via Selktvracht en dit is de tweede keer dat dezelfde vrouwelijke koerier mij naar beneden laat komen vanuit mijn appartement om mijn pakket op te halen. Ik woon maar 4 hoog, dat is de hoogste etage van mijn appartementencomplex(De Graafschap in Capelle a/d IJssel).
De allereerste keer dat ik met deze mevrouw te maken had was toen ik een pakketje kreeg van drogisterij.net. Het was nog ochtend, ik werd wakker van de deurbel dat ingedrukt werd vanaf beneden en het was de mevrouw die vroeg of ik naar beneden kon komen voor mijn pakket. Ik zei vervolgens dat ik niet in staat was om naar beneden te komen en toen zei mevrouw doodleuk; je moet wel want iemand anders komt ook naar beneden voor zijn pakketje. Zij weigerde ook om naar boven te komen.
Vandaag was weer hetzelfde geval alleen nu overdag. Er werd aangebeld en ik herkende haar stem meteen; of ik naar beneden wilde komen om mijn pakket in ontvangst te nemen. Ik kwam beneden en zag haar weer staan buiten met de motor van haar auto nog draaiend. toen ik het pakje in ontvangst nam zei ze niks, geen gedag, stapte in de auto en reed weg.
Ik vind dit een hele nare brutale werkwijze.
Selektvracht levert toch ook gewoon aan de voordeur?? Of worden bewoners van flats en appartementencomplexen gewoon gediscrimineerd door medewerkers van Selektvracht???

Desired solution:

Ik zou erg graag willen dat deze mevrouw op het matje wordt geroepen en aangesproken wordt op haar werkwijze. en ik zou vervolgens willen dat zij in het vervolg pakketjes aflevert aan de voordeur, ook als het om een flat of appartementencomplex gaat.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of