My complaint:
Ik heb een nieuwe rekeningnr geopend in dordrecht en kort daarna kreeg ik een bankpas naar mijn adres opgestuurd Vervolgens wacht ik tot heden op de activering van mijn pas en noch het ontvangen van mijn digipas….
Ik ben ondertussen weer naar de bank in dordrecht geweest voor de oplossing en kwam genoeg erachter dat ze niets voor me konden doen..
Aangezien omdat ik woonachtig ben in hoogvliet ben ik naar de snsbank in spijkenisse gegaan voor een noodhulp waarom dit allemaal nog zolang duurde….
Na 48hr heb ik weer contact gemaakt met de snsbank in spijkenisse omdat er tot heden nog niets is ondernomen, want ik ben echt radeloos en oververmoeid met dit bank
Desired solution:
De makkelijkste oplossing is dat ik contant geld nodig heb en dat jullie dit niet kunnen geven is al een onvriendelijkheid na zolang wachten
De tweede oplossing zou een schadevergoeding de beste alternatief zijn om mij tevreden te kunnen houden